niedziela, 23 marca 2014

Na sprzedaż nowy dom w Rumi, na osiedlu domów jednorodzinnych.


















Na sprzedaż nowy dom w Rumi, na osiedlu domów jednorodzinnych – idealny dla rodziny, która lubi nowoczesne wnętrza.

Nieruchomość położona jest przy ulicy Oliwskiej pod nr 17, czyli jednej ze spokojnych ulic nowego osiedla domów, w dzielnicy Rumia Janowo. W Rumi znajdują się bardzo dobre szkoły podstawowe, gimnazjum, prywatne liceum, aktywnie działający Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, korty tenisowe, baseny. Dojazd do Trójmiasta komunikacją miejską, w tym autobusem nr R lub kolejką SKM, z blisko położonej stacji Rumia Janowo.

Dom z garażem stanowi drugi segment zabudowy szeregowej i składa się z trzech kondygnacji. Na parterze znajduje się garaż, w którym zmieści się samochód, motor i rowery; dalej pokój dzienny z wyjściem na zielony taras od strony południowo-zachodniej budynku, połączony z kuchnią. Na piętrze znajdują się dwa pokoje z balkonami, duża łazienka z wanną i prysznicem oraz przedpokój z zabudową komandor. Na poddaszu zaaranżowano dwa pokoje dla dzieci. Budynek oddano do użytku w 2009 roku, całość starannie wykończono i zaaranżowana w nowoczesnym stylu. Woda i kanalizacja – miejskie, ogrzewanie wody oraz mieszkania dwufunkcyjnym oszczędnym piecem Vaillant. Średnioroczne miesięczne rachunki za ogrzewanie wody dla 4-osobowej rodziny oraz ogrzewanie całego mieszkania z garażem, obecnie mieszczą się w kwocie ok. 300 zł.

Atuty nieruchomości to: lokalizacja na spokojnym osiedlu, rozkład pomieszczeń, spójna nowoczesna aranżacja wnętrz, dwa balkony, taras z ogrodem i garaż powiększony o dodatkową wnękę pod klatką schodową. Jesteś zainteresowany? Zadzwoń.

Termin planowanej prezentacji sobota, 29 marca. Wymagane wcześniejsze zapisanie się w grafik prezentacji.

Kontakt:
Tel. +48 792 75 08 21
Biuro nieruchomości w Gdyni, ul. Świętojańska 134



4 komentarze:

  1. ładnie urządzona szeregówka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również chciałem zamieszkać w Rumi i na całe szczęście udało mi się to zrealizować. Jednak mnie interesowało mieszkanie, a nie blok. Jestem zdania, że właśnie oferta dewelopera https://www.eurostyl.com.pl/oferta/nowe-mieszkania-rumia.html była najbardziej atrakcyjna.

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie może i ja w przyszłości zdecyduję się na dom, ale na ten moment w głównej mierze zależało mi na znalezieniu tego wyjątkowego mieszkania. Zdecydowanie polecam wam współpracę z biurem nieruchomości http://immobiliachojnice.pl/ gdyż wiem po sobie, że warto.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy zdecydowałem się na budowę tarasu w ogrodzie, kluczowe było dla mnie znalezienie wykonawcy, który zrealizuje projekt zgodnie z moimi oczekiwaniami i zapewni trwałe oraz estetyczne wykończenie. Przeszukując internet w poszukiwaniu odpowiedniej firmy, natknąłem się na https://brukgarden.pl/, której oferta od razu przykuła moją uwagę. Współpraca okazała się strzałem w dziesiątkę - od profesjonalnego doradztwa, przez precyzyjne wykonanie, aż po finalny efekt, który przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Ich doświadczenie i dbałość o detale sprawiły, że mój ogród zyskał zupełnie nowy wymiar. Serdecznie polecam tę firmę wszystkim, którzy marzą o pięknie wybrukowanym ogrodzie czy podjeździe.

    OdpowiedzUsuń