poniedziałek, 10 grudnia 2012

Dom w Gdyni Wielki Kack.

Widok domu od frontu przy ulicy Solnej 

Wejście główne do domu

Zieleń na działce i na granicy

Duży ogród za budynkiem, strona południowo - zachodnia


Część salonu z kominkiem, cały salon ma powierzchnię 33 m2 

Jedna z dwóch dużych sypialni na poddaszu, obie o pow. 15 m2 

jedna z 3 dużych łazienek, ok. 7 m2 


Jeden z pokoi na poddaszu


Łazienka na poddaszu 


Dom w Gdyni w dzielnicy Wielki Kack.

Dom położony jest w części dzielnicy Wielki Kack graniczącej z Trójmiejskim Parkiem Krajobrazowym, w końcowym odcinku ulicy Solnej, obok osiedla Panorama.

Budynek składa się z 2 kondygnacji mieszkalnych oraz przyziemia, które może stanowić część mieszkalną lub lokal służący działalności gospodarczej. 

Atutem domu jest działka, na której dzięki położeniu budynku wygospodarowano sporą cześć na cele rekreacyjne. Ozdobą nieruchomości jest murowane i stalowe ogrodzenie. 

W bliskiej odległości jest Szkoła Podstawowa nr 20, dwa przedszkola i sklep spożywczy
przy ul. Starodworcowej.

W 2015 roku zostanie uruchomiona stacja kolei Metropolitarnej "Karwiny", którą połączy okolicę z centrum Gdyni oraz z gdańskimi dzielnicami i lotniskiem w Rębiechowie.

Bryła i układ budynku daje Właścicielowi szerokie możliwości w zakresie przeznaczenia:- dom o 2 kondygnacjach mieszkalnych i przyziemie np. służące działalności gospodarczej,
- 3 kondygnacyjny jednorodzinny budynek mieszkalny,
- 2-3 oddzielne mieszkania, na każdej kondygnacji,
- firma.

Możliwa zamiana na mieszkanie 4 –pokojowe na terenie Gdyni,
głównie Fikakowo, Dąbrówka plus dopłata.

Kontakt:
Joanna Jażdżewska
Tel. +48 792 75 08 21


Biuro: Gdynia ul. Świętojańska 134 

5 komentarzy:

  1. Może w przyszłości i ja będę szczęśliwym posiadaczem domu, ale teraz cieszę się bardzo z mojego mieszkania. Nawet udało mi się znaleźć fajny kalkulator https://cuk.pl/kalkulator-ubezpieczenia-mieszkania-i-domu który znacząco pomaga mi w uzyskaniu ubezpieczenia na nieruchomość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajny dom i myślę, że mi by się również spodobał. Ja również od niedawna mieszkam w domu i muszę przyznać, ze jest w porządku. Fajnie, że w sklepie https://www.dostudni.pl/ można zamówić całą masę różnych urządzeń do obsługi instalacji wodnej oaz kanalizacyjnej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak myślę, że w sumie u mnie na działce mógł również stać podobny dom. Jednak okazało się, że muszę moją działkę budowlaną pod Warszawą jak najszybciej sprzedać. Wtedy po kontakcie z https://skup-mieszkan.nieruchomosci.pl/skup-dzialek-budowlanych-warszawa/ w ciągu kilku dni miałem odpowiedź, że to oni skupią moją działkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poniekąd posiadanie własnego domu to dla mnie kiedyś było tylko marzenie, ale wiem, że na dzień dzisiejszy się ono spełnia. Najbardziej jestem zadowolona z faktu, że biuro projektowe https://zarzycki-konstrukcje.pl/ wykonało dla mnie bardzo ciekawy projekt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja włąśnie zastanawiam sie nad stworzeniem biura w domu. Zainspirował mnie do tego ten artykuł https://domzikely.pl/blog/jak-urzadzic-domowe-biuro/ Od lat pracuję zdalnie, ale nigdy nie miałam swojego kąta do pracy. Czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń