niedziela, 16 grudnia 2012

Na sprzedaż mieszkanie w Gdyni w bardzo atrakcyjnej cenie!

SPRZEDANE!

Gdynia Witomino, ul. Chwarznieńska nr 4




Klient kupujący nie płaci prowizji, gdyż całość pokrywa właściciel mieszkania.
Zapraszam do kontaktu osoby zainteresowane zakupem jak i biura nieruchomości!

    
Mieszkanie w Gdyni w bardzo dobrze skomunikowanym punkcie Witomina,
tj. obok Centrum Handlowego Witawa.

Mieszkanie położone jest na 1 piętrze czteropiętrowego bloku przy ul. Chwarznieńskiej nr4. Okna skierowane ku wschodowi, widok w kierunku Centrum Handlowego Witawa. Lokal składa się z 1 dużego pokoju wraz z zabudowanym aneksem kuchennym, łazienki i osobnego WC.

Mieszkanie było remontowane w ostatnich 2 latach:
okna są plastikowe, na podłodze pokoju - panele, zamontowano nową zabudowę kuchenną z AGD oraz drzwi wejściowe antywłamaniowe.  Do remontu pozostaje jedynie łazienka (WC jest oddzielne).
Blok jest ocieplony, w 2012 roku odnowiono klatkę schodową. 
W cenie sprzedaży – całe wyposażenie pokoju, zabudowa kuchni, sprzęt AGD.

Atuty lokalizacji tego mieszkania:
- główny punkt komunikacyjny Witomina w kierunku centrum Gdyni oraz Redłowa,
- CH Witawa, Lidl, inne sklepy,
- bezpieczna okolica dzięki oświetleniu oraz sąsiedztwie komisariatu policji.

Zapraszam do kontaktu w celu uzyskania więcej informacji.

Joanna Jażdżewska
+48 792 75 08 21



11 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo zachęcająco :) A czy wiesz może coś także na temat mieszkania kraków sprzedaż rynek pierwotny? Szukam jakiejś ciekawej inwestycji deweloperskiej, w której będę mogła kupić mieszkanie pod wynajem.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście nie musiałam długo czekać na swoje wymarzone mieszkanie. Dzięki https://highlevelestate.pl zostało ono znaleziono bardzo sprawnie i praktycznie mogłam od razu w nim zamieszkać. Jednak tego typu rzeczy zdecydowanie lepiej zlecić profesjonalistom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trójmiasto ładny rejon, ale Wrocław też mi się podoba. I chyba na to miasto ostatecznie się zdecyduję, tym bardziej że ceny mieszkań z ogródkiem są tak atrakcyjne - https://vantage-sa.pl/mieszkania-z-ogrodkiem-wroclaw/

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się marzy mieszkanie w Krakowie, myślicie, że biuro Estate Dealer pomoże mi w znalezieniu tego idealnego lokum?

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardo ładne nieruchomości i wcale się nie dziwie, że zostały praktycznie od razu sprzedane. Ja także na pomorzu od dewelopera https://www.eurostyl.com.pl/ miałem okazję kupić moje nowe mieszkanie. Nieruchomość ta jest bardzo przestronna i wspaniale oświetlona co dla mnie jest bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak najbardziej sam zakup czy kupno nieruchomości jest niezwykle ważną sprawą. Właśnie dlatego ja jestem bardzo zadowolona z tego, że dzięki biuru http://immobiliachojnice.pl/ mogłam to zrobić bez problemów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uważam, że nie ma sensu szukać nieruchomości na własną rękę. Po to jest profesjonalne biuro nieruchomości poznań aby korzystać z ich usług.

    OdpowiedzUsuń
  11. Współczuję, takie sytuacje nigdy nie sa miłe. Nam też zalało mieszkanie i to w ten sam dzień kiedy podjęliśmy decyzję o sprzedaży... Ale nie poddajemy się. Marzy nam się dom z oferty tego biura nieruchomości https://remaxcapital.pl/luksusowe-nieruchomosci-warszawa i spełnimy to marzenie a mieszkanie wyremontujemy.

    OdpowiedzUsuń