piątek, 22 lutego 2013

Wejherowo - nowoczesne mieszkanie w centrum


SPRZEDANE!













SPRZEDANE !


Nowocześnie zaaranżowane mieszkanie w centrum Wejherowa.

Mieszkanie ma 42 m2, składa się z 2 pokoi, kuchni z oknem, obecnie otwartej na salon, łazienki z prysznicem, loggii od strony południowej. Do nieruchomości należy piwnica 3,84 m2.

Lokal jest po przebudowie, przearanżowano jego wnętrze, otwarto kuchnię na salon, zamontowano system oświetlenia, pozwalający nadawać wnętrzom mieszkania dowolny nastrój. Okna skierowane są na dwie strony: południe oraz północ. 




2 komentarze:

  1. Faktycznie niektóre mieszkania są bardzo eleganckie, ale moim zdaniem tu dużo również zależy od dewelopera. Ja jestem zdania, że warto także zwrócić uwagę na specjalistyczne oprogramowanie dla budownictwa https://www.connecto.pl/oprogramowanie-dla-budownictwa-poznaj-zalety/ gdyż jest ono niemal niezbędne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś ja także miałam własne mieszkanie, ale w końcu zdecydowałam się na budowę domu. najbardziej jednak jestem zadowolona z faktu, że w biurze projektowym https://zarzycki-konstrukcje.pl/ uzyskałam właściwy dla mnie projekt.

    OdpowiedzUsuń